Hop til hovedindholdet

Overnatningstur til Rebild Bakker

Arrangementsbeskrivelse

Overnatningstur

I skiklubben vil vi rigtig gerne invitere klubbens børn og unge til en hyggelig overnatningstur til vores lokale alper, Rebild Bakker.

Her kan du udfordre dig selv, dine klubkammerater og måske naboskiklubben i sjove aktiviteter og konkurrencer og opleve at være væk hjemmefra på overnatning.

Turen starter lørdag d. 20. april kl. 14.00 og slutter søndag d. 21. april kl. 13.00, og er for alle klubbens børn og unge.

OBS! Tilmeldingsfrist 1. marts

Der vil være voksne fra skiklubben til stede under hele arrangementet, så du kan trygt lade dine forældre blive hjemme. Kan dine forældre bare ikke undvære dig, har de i begrænset omfang mulighed for at deltage som hjælpere til arrangementet.

Er du medlem af skiklubben er det gratis at deltage, og du får:

• Overnatning i 2-4 sengsværelser på Rebild Vandrerhjem

• Forplejning fra ankomst til afrejse

• Aktiviteter og konkurrencer

Da der er begrænset deltagerantal, sker tilmelding via “billetkøb” på denne formular, efter først til mølle-princippet.

Vi håber og regner med fuld tilslutning, men forbeholder os alligevel retten til aflysning, hvis gennemførelsen ikke er mulig.

Vi håber også at se en masse skiglade børn og unge, så grundlaget for en fælles ungdomstur for de nordjyske skiklubber er skabt.

Vi udkommer senere med mere detaljeret information, men spørgsmål til arrangementet er meget velkomne på skiklubbens emailadresse hobro.skiklubben@gmail.com

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >